reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Katka Gemzová

Katka Gemzová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá hyperaktívna športovkyňa, ktorá by sa po úspešnomm skončení štúdia na Gymnáziu P.O. hviezdoslava v Kežmarku chcela dostať na vysokú školu. Mojim snom je študovať žurnalistiku. Preto sa budem snažiť zaujať vás už teraz. Možno, teda dúfam že, sa niekedy v budúcnosti stretnete s mojim menom či už pod článkom v novinách alebo budete počuť môj hlas z éteru rádia :) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáŠportSnaha o zmenuZ vnútorného prostredia :)Music

reklama

Snaha o zmenu

I can’t change this world but I will try...

Katka Gemzová

I can’t change this world but I will try...

Myšlienky mi víria hlavou. Snažím sa nájsť tejto dlhej pomotanej nite, no nejde to. Naozaj neviem. Napočítam do desať a skúsim to. Klbko týchto myšlienok mieri do dávnej i nedávnej minulosti. Teroristi... Neonacisti... Opilci... Vrahovia....

  • 21. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Život? ...najlepší priateľ....

Katka Gemzová

Život? ...najlepší priateľ....

"Kráčame životom, aby sme za sebou zanechali stopy," zaznelo v reklame na nejakú poisťovňu. Rodičia v nás veria a vidia sa v nás. Vychovávajú nás tak, aby o nás nikto nikdy nič zlé nepovedal. Aj zlá reklama je reklama...

  • 16. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu